Wednesday 11 May 2011

Kena Maki

ARGHHH , malang gileee nasib aku nie . Aku dilahirkan memang bernasib malang kea ? Benda yang aku tak tau apa2 pun , aku yang dituduh . Sumpah , aku tak tau apa2 pun pasal benda tuu . Nie baru aku tau , selepas korang bgi tau dekat aku . Pasal benda tuu , aku just ikut kehendak seseorang jeaa . Die masih lagi kecewa , and kiteorunk tak nak tambahkan derita yang dialami , kiteorunk just buat apa yang die suke jeaa . Pasal Paan tuu langsung aku tak tau , die bukan cerita kat aku pun . Last2 aku yang kena balik , that great . Aku berasa bersalah sebab kat dalam kumpulan ituu , aku yang paling jahat sekali . Aku dari pihak kumpulan tersebut meminta  mohon dan maaf kerana telah memaki hamun , menjeling or whatever yang dieorunk or aku dah buat . Lepas nie kiteorunk tak akan kacau korang lagi .

No comments:

Post a Comment